Sylwester w Biskupinie koło Żnina 2024/2025

Czy już się zastanawiałeś gdzie spędzisz jedną z najwspanialszych nocy na przełomie roku 2024 na 2025?

Zapraszamy do spędzenia jej z nami w Biskupinie, to najlepszy sposób, aby pobawić się w doborowym towarzystwie oraz wytańczyć przy super hitach.

Zajazd w Biskupinie zaprasza na wystrzałowego Sylwestra wśród zabytków osady Archeologicznej, aby w szampańskim nastroju powitać Nowy Rok 2025.

Zaczynamy o godz. 20:00 i bawimy się do godziny 3:00. Koszt zabawy Sylwestrowej to 600 zł od pary.

Cena obejmuje konsumpcję oraz oprawę w formie DJ.

Trunki wnosicie Państwo według swoich gustów i upodobań, bez dodatkowych opłat.

Menu:

20:00 rosół z makaronem, devolay, kotlet schabowy z pieczarkami i żółtym serem (2 porcje mięsa na osobę), ziemniaki, surówki

21:30 kawa i herbata bez ograniczeń, sernik (porcja sernika na osobę)

22:00-22:30 zakąski: sałatka z grosem, galart drobiowy, ryba po grecku, szynka w galarecie, (2 porcje zakąsek na osobę)

24:00 szampan we własnym zakresie

1:00 szaszłyk (1 porcja na osobę) kapusta zasmażana z pieczarkami, pieczywo, barszczyk czerwony

3:00 zakończenie zabawy

Dla chętnym możliwość noclegu w przytulnych pokojach

Nocleg w pokoju 1-osobowym 150 zł

Nocleg za pokój 2-osobowy 200 zł

Doba hotelowa do godziny 12:00

Rezerwacja oraz wszelkie ustalenia można uzyskać telefonicznie tj : tel 5064...Pokaż numerlub mail: Skontaktuj się

Podstawa rezerwacji jest wpłata zadatku 100 zł od osoby .

Zapraszamy :)

REGULAMIN UCZESTNICTWA W IMPREZIE

Bal sylwestrowy 2024/2025

§1.

1. Regulamin określa prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestnika oraz zawiera ogólne warunki uczestnictwa w imprezie, pn. Bal Sylwestrowy (zwany dalej „Balem”), organizowanej przez Zajazd w Biskupinie z siedzibą w Biskupinie, Biskupin 6 (zwanym dalej "Organizator") oraz określa warunki udziału, w tym postanowienia regulujące:

a. sposób organizacji,

b. obowiązki Uczestników i Organizatora Balu,

c. warunki uczestnictwa,

d. uprawnienia uczestników Balu,

e. zasady odpowiedzialności uczestników za zachowania niezgodne z prawem,

f. kwestie finansowe i rezygnację.

2. Uczestnicy Balu są zobowiązani do bezwzględnego przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Zawarcie umowy i akceptacja niniejszego Regulaminu przez Uczestnika następuje z chwilą dokonania wpłaty przez Uczestnika we wskazanej przez Organizatora kasie odpowiednio zaliczki lub pełnej ceny imprezy przez osobę zgłaszającą w niej swój udział lub udział innych osób zgodnie z dokonaną wcześniej rezerwacją. Dokonanie wpłaty jest równoznaczne z rezerwacją miejsca i akceptacją niniejszego regulaminu.

3. Bal organizowany jest w Dużej Sali Weselnej – zwane dalej „Salą”. Godziną rozpoczęcia Balu jest godz. 20:00 – o tej godzinie rozpocznie się wpuszczanie uczestników na salę i usadzanie we wskazanych przez Organizatora i jego obsługę stolikach. Oprawa artystyczna Balu rozpocznie się po usadzeniu wszystkich uczestników i podaniu I kolacji, tj. około godz. 20:30. Zakończenie balu zaplanowano na godzinę 3:00.

4. Organizator ma prawo do odwołania imprezy bez wcześniejszego uprzedzenia jej uczestników, wyłącznie z uwagi na zaistnienie przyczyn, za które Organizator nie ponosi odpowiedzialności. W takim przypadku Uczestnikowi przysługuje uprawnienie o zwrot uiszczonej opłaty.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem imprezy w przypadku nie zebrania odpowiedniej ilości osób. Uczestnikowi nie przysługuje z tego powodu odszkodowanie. W takim przypadku Uczestnikowi przysługuje uprawnienie o zwrot uiszczonej opłaty.

§ 2.

Rezygnacja Uczestnika z udziału w imprezie.

1. Rezygnacja z imprezy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej i musi zawierać datę jej zgłoszenia u Organizatora.

Podstawą przyjęcia rezygnacji jest posiadanie przez Uczestnika dowodu zapłaty, paragonu, wyciągu z konta – w przypadku płatności kartą.

2. Jeżeli Uczestnik rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie, Organizator dokonuje zwrotu wpłaconej na poczet udziału w imprezie kwoty, po potrąceniu poniesionych przez Organizatora nakładów i kosztów związanych z przygotowaniem imprezy oraz odwołaniem uczestnictwa Uczestnika w tej imprezie, w kwotach w wysokości odpowiadającej:

a. 50% ceny imprezy – w przypadku rezygnacji do 15.12.2024,

b. 100% ceny imprezy – w przypadku rezygnacji po 15.12.2024

3. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją imprezy będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia zastosowanie mają przepisy prawa krajowego.

Napisz do organizatora

od 300 zł
1 noc 31.12 - 01.01
Biskupin Pokaż na mapie
Napisz wiadomość

Lokalizacja

Biskupin, Biskupin 6

Polecane w okolicy

Zobacz podobne oferty w okolicy